sábado, 3 de julho de 2010

Friends - Hurricane Bells

Postado por *"Suellen"* às 08:07
Friends
New Moon - Lua Nova
Composição: Band of Skulls


All my life I've been searching for something
Something I cant put my finger on
Maybe I've been living for the weekend
Maybe I've been livin for the cyber zone


Every Friday, just about midnight
All my problems seem to disappear
Everyone that I miss when I'm distant
Everybody is here


I need love, just some, cause love is trueI need every weekend out with you
And my friends cause they're so beautiful
Yeah my friends they are so beautiful
They're my friends


All my life I've been wasting, wasting
Wasting all my money all my time
All the time that I'm waiting waiting
Waiting for the moment you are mine


There's something about you, thinking thinking
Thinking all the things that I've done wrong
All the time yeah, I was forgetting
You were mine for the long


I need love, just some, love is trueI need every weekend out with you
My friends cause their so beautiful
Yeah my friends they are so beautiful
I need love, just some, cause love is trueI need every weekend out with you
And my friends cause their so beautiful
Yeah my friends they are so beautiful
They're my friends


They're my friends (8 x)

___________________________________


Amigos


Toda a minha vida eu estive procurando algo
Algo que eu pudesse pôr meus dedos
Talvez eu estivesse vivendo para o fim de semana
Talvez eu estivesse vivendo para a zona cibernética.


Toda sexta-feira, quase meia-noite
Todos os meus problemas parecem desaparecer
Todos de quem eu sinto falta quando estou distante
Todos estão aqui.


Eu preciso de amor, só um pouco, porque amor é verdadeiro
Eu preciso de cada fim de semana fora com você
E meus amigos porque eles são tão bonitos
Sim meus amigos, eles são tão bonitos
Eles são meus amigos.


Toda minha vida eu fui desperdiçando, desperdiçando
Desperdiçando todo o meu dinheiro e o meu tempo
Todo o tempo que eu estou esperando esperando
Esperando o momento em que você é minha


Há algo sobre você pensando, pensando
Pensando que todas as coisas que eu fiz de errado
Todo o tempo sim, eu estava esquecendo
Você foi minha por muito tempo.


Eu preciso de amor, só um pouco, o amor é verdadeiro
Eu preciso de cada fim de semana fora com você
Meus amigos porque eles são tão bonitos
Sim meus amigos, eles são tão bonitos
Eu preciso de amor, só um pouco, porque amor é verdadeiro
Eu preciso de cada fim de semana fora com você
E meus amigos porque eles são tão bonitos
Sim meus amigos que eles são tão bonitos
Eles são meus amigos


Eles são meus amigos (8x)



0 comentários:

 

''Butterfly Of The Night'' Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare